Första praktik dagen

Idag va det som sagt min första praktik dag, det gick riktigt bra, utom att jag kom typ 1 döds timme tidigare än vad jag borde, men bättre att vara tidigt än att vara sen, som jag brukar ;D
Först när jag kom till min praktik plats som heter Team Heffners, visst jag knappt vad jag skulle gö, frågade efter min handledare, men hon skulle komma vid 10 tiden, och jag som kom vid 9...
Men satt och hållde på med Sudoku hihi, ett tag, tills jag fick gå ut och dela ut reklam till deras företag ;D
Det som är sämst med praktiken det är att jag har nån prao läxa, om frågor om min arbets plats osv, inge roligt alls...
Ska gö dom snart, så fort jag orkar, men inte nu, är för trött, kom ändå nyss hem.
Iaf jag ska byta om och ta nåt och äta sedan, får vi väl se vad jag hittar på...
Företaget, städar bara inte, de hjälper till med annat.

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback