Damp inlägg...

Jag börjar få damp på blogg.se, eftersom igår när jag hade skrivit värsta texten och skulle publicera det, stog det error gate och massa, fick damp, och loggade in igen, men mitt inlägg hade knappast sparats i utkastet.. Suck. <.<
Iaf kan visa några bilder hos hoa ;]
Tra, jag och Hoa! ;D
Haha, bilden var bara för störd, såe va tvungen och täcka det ;]
Täcke på ansikterna, eftersom jag inte vet om de vill visa sina ansikten på bilden ;D
Känns en aning taskigt att täcka den, men känns ändå elakt att visa upp deras cee-pee faces ;D (just kidding)
Haha, ser ut som Morsal skrattar åt Hoa!
Och Hoa ba,vafan skrattar du åt!!?!?!?!, ska döda dig!
xD
Morsal (hon med röd tröja)
Ser ut som jag säger nåt, och Tra bah: skit snack!! ussscchhh!
xD
Alla är med på bilden utom Hoa och Pattis! ;D

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback