Buss, buss, puss...

Min dag började med att jag vaknade kl 6, och sedan fixade mig för att börja åka bussen kl 07.26, men typisk nog kom den aldrig, eftersom den fastnade nånstans före min busshålls plats, såe fick gå en bit bort, men fick skjuts av pappa istället, för han åkte förbi mig ändå.
Blev försenad till praktiken, men det va ändå inte bara jag, det va flera där som hade samma problem.
Vid 10 tiden tog jag bussen ner till tandvården, men klockan va bara 10, så tänkte vad skulle det skada om jag stack hem och hämtade mina biblioteks böcker som är försenade?
Jo, hoppade upp i buss 2, men så sedan åkte den inte till bosvedjan (där jag bor) den åkte istället förbi mitt hem, den tog nån annan väg...<.<
Fattade inget, men hoppade upp i bussen mitt emot ist, och åkte tillbaka till tandläkaren, som började 10.40..
En bild tagen från idag, utanför tandvården.
Måste bara säga att igår, såe fanns det knappt nåe snö, och idag på morgonen såg det ut som om det hade snöat i 2-3 dagar utan att man hade gått ut...
Bara så där, såe kom snön, och ''Voila there is the snow!'' Magic! Och såe liksom, WTF?!?!? o.O

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback