andra dan, i praktiken..

Idag va det min andra dag, som sagt... Såe började jag 09.00-15.00, eftersom jag slutade så sent igår.
Måste bara lära mig att inte sova mitt klockan 1 på natten, eftersom jag stiger upp så tidigt för att ta bussen, som tar 30min för mig att ta mig till arbetsplatsen.
Iaf, jag sov sent, sedan vid lunchen åt jag i 10min, och plötsligt blev jag döds trött, och började sova.. typisk nog..
Ska lägga mig tidigt idag såe jag inte sover igen i arbetsplatsen... >.<
Fick sluta tidigt idag, eller enligt mitt schema såe är kl 15 tidigt, drog ner till stan med mamsen..
Va inne i Åhlens och såg en jätte nalle, tyckte den va mer läskig en gullig...
Skulle dö om jag vaknade mitt på natten och den svarta nallen stog och glodde på mig..
Gullig, men ändå inte...
Finns inget mer och berätta, utom att jag nyss har duschat, och ska skriva min svenska, för att lämna tillbaks min kompis papper..(jag lånade en svenska uppgifts papper från honom..)


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback