Omg Koreaner!!!


Halluw!
Va på Birsta idag med Hoa, vi gjorde inte mkt, köpte bara bikinisar och såe.
Sedan när vi va på Inter Sport fick vi syn på några asiater.
Okej måste säga att jag och Hoa är lite konstiga människor, vi brukar få panik när vi ser asiater annars så blir vi rädda haha, dumt. <.<
Men så stod vi liksom ganska nära dem, eftersom vi alla kollade juh på skor.
Och så pratade dem, först trodde jag det va JAPANSKA, men neeej.
Det va KOREANSKA, fyfan va coolt asså har aldrig sett några koreaner här i den kalla vilda SVERIGE.
Men blev liksom värsta super duper glad, vettefan varför, SEDAN VILLE jag liksom skrika SARANGHAEYO!
Typisk mig but btw, vi cycklade fram och tillbaka.
Plus så har vi värsta dålig kondition, asså ni vet när man cycklar uppför en backa och har bra kondition så tar det typ 1-3 minuter för att komma uppför backen.
Men för mig och Hoa tog det typ fan 15 minuter.
Haha vi flåsade som apor! xD
Men sitter just nu och försöker bli klar med Engelskan ''Boken om mig själv''
Har typ några kapitel kvar, men ska göra dem imrn ist, jag orkar inte just nu är för trött. =(



Bjuder på en bild på Moii!

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback