Jag hittar inga rosa kläder!!=??!?!?!?!

Hallow!!
Tränar muntlig redovisning inför engelskan imorgon, vi ska ha rosa tema, men jag hittar inga rosa kläder hjälp mig!!!!
Jevla, jag har typ aldrig på mig rosa kläder längre o.O
Men iallafall har proppat i mig massor av pizza så är mätt.
Vet fan inte va jag ska göra nu, humm... rosa, rosa, rosa, rosa vart?!?!?!?
Jag vet riktigt inte varför, men nästan varje gång jag skriver ett inlägg lägger jag in nån bild. ;]
Måste bara berätta att ibland när jag läser visas bloggar så brukar jag inte orka läsa inlägget med massor av texter, men de är kanske för jag e lat och inte orkar läsa, men då jag får tråkig läser jag allt.
Läser oftast bara inlägg med bilder och små/lite text! haha!! ;
Hur kan ni orka läsa min tråkiga blogg?? =O
Just kidding boys/girls! ;]

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback