Vafan gör du i TOALETTEN!?!?!?!?!

Eftersom jag alltid ska vara i toaletten så länge blir mamma och pappa så vansinnig på mig.
De säger vafan gör du i toaletten så jävla länge, sover du i toaletten eller?
Men vet ni vad jag gör i toaletten elr?
Men kanske lite hemligt eller hur? hahahaha!
Skojar men jag sitter bara och glor på mig i spegeln typ i 20minuter, sedan sitter jag på toaletten extra 30minuter och läser hihi, det är drf det tar så lång tid för mig att komma ifrån toaletten.
De säger alltid att jag sover i toaletten för det, plus så har jag fått några jävla bajs finnar, så då sitter jag i toaletten extra, för att typ sura och peta på mina finnar! haha! LooL.



Japp, och imrn såe blire skolbio yeeess!!!
Har glömt bort vilken film vi ska se, men säkert ingen sån spc film, nån gammal i think?
Efter det blire nåt som kamratstödjarna har planerat, sedan efter det kmr jag och hamna i helvetet.
UTVECKLING SAMTAL. >.<

Min mentor hade skickat hem ett papper där det stog:

Kallelse till utvecklingssamtal

Dung med förälder/föräldrar är kallade till utvecklingsamtal på Katrinelunds skola måndag den 23/3 klockan 15.30.
Tolk bokas.

Tror nog inte jag ska skriva mer om vad som stog, men jaa.
Mamma hade missuppfattat det hära med Tolken bokas, hon fattade de inte så hon trode jag hade knarkat, och att det stog att jag hade använt TOBAK hahahahahaha!
Sedan ringde hon mig och babbla, men fattade inte var hon ville komma med samtalen. LooL



Me like this music video yaaaoo!


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback