Vad e det med mig?

Joo om ni nu har läst om det hära Cubus så jag har misstagit mig, jag är lite cp-störd ibland men det va inte så att Cubus GGGIIICCKKK I KONKURS!!
Det va bara min dumma hjärna som tänkte såe, ehhhjaaa bajs på mig , sorry att jag skrev ett skit inlägg :D

Men iaf är hemma idag och kommer inte ha något och göra (ensam hemma förstos)
Så tänker kolla på You're Beautiful som Hoa och Tra har nördat i eller såe :D
Tänker kolla hur den e, men ska gö nåt och äta och såe ska jag KOOLLLAAA!
Påå!!! YYYOOOOUU'RREEE BBEEEAAAUUUIIIFFFUULLL!!!! :D




Har hittat länken till You're Beautiful på svenska så ni som vill se den kan klicka här!
Tror ni hittar restan själv där i sidan! ;)

Men vill hellre se Zombieland har fortfarande inte sett den. :(



Men nu ska jag käka mina kyckling bitar och potatis bollar eller ja.


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback