Omg, the Grugde

Ohhh, hello!^^

Har precis inte gjort nåt idag bara varit i skolan som ni vet.
Jag och min kompis pratade om japanska spöken, och sa att vi skulle testa klä ut oss till det.
Sedan när jag kom hem har jag sökt på google efter the Grudge och the ring.
Fick fram massa bilder på dem, tyckte dem va läskiga, även att jag klickade på bilden och glodde extra nära.
Sedan blev det natt och jag blev så jävla rädd att jag inte sov knappt, hade lampan tänd hela jävla natten.
Sen blev jag så rädd att jag stack till mammas rum hahaha!
Fegis jag är (a)
Klicka här! (så vet ni vrf)
Har blivit skit rädd, men ska sluta kolla på det där, jag sitter liksom nu och söker på the grudge sedan när bilderna proppar fram sitter jag och täcker för mina ögon.
Lite cp men ajjaa =/


Klicka här!
Klicka Här!
Klicka här!

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback