Okey det dummaste jag har gjort idag.

Okeeey vad ska jag berätta för er nu?
Jo kanske för att jag nyss skaffat mig en mini-pc, och är dum nog att jag bär in den i toaletten och sitter med den medans jag sitter på toaletten?
Okey jag bajsar inte för det första men kissa, njaaa vi erkänner att jag inte gör det heller.
Hihihi okeeej skojar men jag sitter fast i toalett stolen räcker det såe? =o
Fast bloggar från min toalett, orå er inte det kommer inte flyga nåt bajs eller kiss till eran dator så orå er ej :D
Okeeej, jag vet att det där va onödig.
Vad ska jag säga, tror att jag kanske kommer sitta i toaletten med min mini-pc 20 minuter till, eftersom jag inte kan komma loss från toalett stolen :D

Humm... jag har börjat bli så trött på sistone, jag börjar somna när jag sitter på bussen på morgonen och när jag är på väg hem, har ingen aning om vrf, kanske för att jag är så riktigt uttråkad att jag bara vill sova.
Men har ocksåe sovit sent på sistone :D hehee    

Men iaf nu är det daggs att kliva upp från toalett stolen hihi hejdå :D

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback