Jag kommer ihåg när jag va liten! =O

Guusssh!

Gud vad jag kommer ihåg när jag va liten, hihi att jag va lite dum och cp-störd!
Kan inte fatta att jag gillade allt typ som såhära små dumma saker och allt!
Och att jag va värsta oartig när jag va liten hihi! (Skäms över mig) =/

Jag va riktigt oartig, jag tänkte inte riktigt på vad folk tyckte om mig, jag skämdes knapptast!
Tänker på första gången jag kände hoa då va det liksom, jag kände inte henne, men hennes mamma bad mig komma till henne för hon va ensam hemma så jag stack dit.
Va dum tänkte inte på att jag inte kände henne så, jag stack dit som hon sa hihi.
Plingade liksom på och hoa öppnade och tänkte liksom känner jag henne?
Sen sa jag liksom
Jag: får jag komma in!??
Hoa: Visst.... o.O
Hoa tänker (vem e hon?)

Jaa det va så jag lärde mig och känna hoa, pattis har jag känt redan från dagis men kommer inte riktigt ihåg mycket av det, va liksom att vi träffade på varandra dåe! :D



Jag kan riktigt inte fatta att när jag va 9-10 år gillade jag dem här 2 pojkarna hihi! :D



Hahaha även personen där kommentera med det, men undrar ocksåe om dem e det hihi! :P
Ska ta och duscha och lägga mig ses!

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback