Jag, Hoa och Zombieland!

Gissa vad jag och hoa har gjort hemma hos mig? =O

Omg, tror ni inte kan gissa hihi.
Men iallafall vi har kollat på Zombieland i min säng, medans vi låg och åt ris och kyckling, vi båda blev äcklad av Zombiesarna(stavning?)
Filmen va inte läskig, men jag skrek typ hela tiden när jag visste att Zombiesarna skulle hoppa upp, när jag då skrek typ blev hoa rädd! :D
Efter det har vi suttit och sparkat och slagit varandra, hon testade även att spela Audition, hon var blivit riktigt dum på det hahaha!

Det va väl allt?, jo kan säga att Zombieland är ganska bra, men inte så riktigt bra! thehehe!
tyckte ändå bara om när Zombisarna hoppade fram, annars inget mer. =/


Zombieland ska få ett omdöme och den får!!!!
4/5 hehe!

Några bilder av filmen har ni här!


Vet att ni älskar tjockisen som springer på första bilden! ;)



Sötaste flicka jag nånsin sett, söt som fan eller hur?
Håller ni inte med? (Skulle dö om jag såg henne när jag vaknade) :D ehhee

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback