Jag Gråta? =O

Heeeeej!

Idag såe vare min sista prao dag, och har faktiskt haft kul där :D hehe.
Har typ åkt till tandläkaren, så att hon kunde peta ut all tandsten... =3
Det gjorde ganska ont måste jag säga, och innan det, när jag skulle till tandläkaren käkade jag GODIS, jag vet det va inge smart.
Sedan tog det typ 1 timme för mig att komma ifrån tandvården, sedan vare lunch hihi^^
Efter det satt jag ute i snön och väntade på att barnensvasalopp skulle avsluta.
Senare vare dags och säga ajdö till alla i Högomskolan ;(, känns faktiskt tråkigt och göra det.
Jag och Tra fick typ nåt barna i högomskolan hade gjort till oss :D









Så gulligt att dem hade gjort dem hära sakerna till oss^^
Tra fick ocksåe en och där hade alla barna skrivit under^^

Också stog det vi ÄLSKAR ER!^^

Blev skit glad när jag fick den!
Herreguudd jag började typ böla när jag kramade alla!! hihi^^
Sen sa jag till Tra såhära.

Jag: Tra jag tror jag gråta snart!!!!! ;(

Tra: aaaaa jag typ håller på när Birgitt kramade mig, men kan inte efter fick en kram av (My Nuuuuuu)Venina!
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Jag: hahahahahahaha!!!

Men seriöst ville typ böla, men dåe skulle alla barna tro att jag är störd på nåt sätt :D hehehe!
Ville böla lite grann när jag kramade Elisabeth. ;(



Såe vad har jag gjort mer? =o

Ska jag berätta att de va en svensk unge som gick typ i 4:an, som trode typ att jag inte fattade svenska så hela tiden när han såg mig och Tra så han så hära!

Svenska ungen: PEKING!!
Blev fan förbannad ville slå sönder honom, typ tänkte liksom är jag verkligen från KINA?
PEKING MY ASS LIKSOM!!! <.<''

Sedan hade jag lust och slå honom, men om jag slog honom skulle jag inte få nån bra merit eller intyg hahaha! :D

Efter det skulle jag dra tillbaka till klassrummet och såe kom den dära svenne ungen igen.

Ungen: PEKING!!!
Jag: VaFan vill du din idiiot??
Ungen: Kan du svenska??
Jag: Jaaa vad tror du??

Hahahahahhahaha my ass liksom :D han trode jag inte kunde svenska för att jag gick fram och tillbaka i internetionella klassen för att jag praktiserade där! :D haha!

Men ha det gott^^

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback