I like this music video...

Kankse lite sent för att blogga?

Men hittade en video som jag tkr e enormt bra, bara älskar den, gillade den första gången jag såg den. =3
Ni är som från thailand vet säkert vem Waii är tror ni andra kankse oxå vet vem hon e, annars kan ni ju kolla videon^^



Jag fattar inte thailanska men som jag ser det i videon så har hon förstört hans hörlurar och försökt fixa dem, tills hon såg att han va med en annan tjej, och att den nya tjejen hade skaffar nya hörlurar till honom.
Men vet inte riktigt, men jag tar videon såe iallafall^^
Guuud, tkr synd om henne på videon =(=(

Waii- hang kan sak phak (let's take a break) (tror jag det skrivs på thailänska)
Så söta henne ögon är på videon, chansar på att hon har linser där :P

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback