I just can't sleep!


Jag har inte kunnat sova hela natten, efter filmen jag och hoa såg.
Va jätte rädd att en Zombie skulle typ hoppa upp, såe jag har suttit uppe nästan hela natten, har blivit kissnödig vid kl 01.20 tror jag de va.
Men har inte vågat gå på toaletten, för va rädd om jag nu skulle öppna dörren i mitt rum ut, dåe skulle en Zombie hoppa ut =(



Och såe när jag skulle lägga mig va jag rädd att nåt skulle komma upp under från min säng, som en clown eller nåt, trodde den skulle börja äta upp mig.
Såe har haft lampan i rummet tänd hela natten.
Det jag nu vet är att jag ALDRIG SKA KOLLA PÅ NÅN SÅN LÄSKIG FILM UTAN ATT HA EN KOMPIS SOM SOVER ÖVER EFTER DET! =/



Jag skrämmer verkligen mig själv, men aja ska gå och läsa Breaking down nu tihihi, har nu även läst klart Eclipse, och jag e snart klar med Breaking down hihi :D



Eclipse och Breaking down!

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback