Har jag kastat sudd?

Hallo!

Lite länge sen jag bloggade? eller de kanske va för några dagar sedan.
Men ska berätta lite om vad som hände i klassrummet idag.
Jo det va såhära att jag hade en suddgummi i min hand, så jag drog av små bitar av suddet.
Sedan la jag det ovanför Tra's bord, men de va inte meningen att hon skulle ta sudd bitarna och kasta dem.
Men iallafall hon kastade sudd bitarn.
Dåe sa Kenny till läraren att det är nån som kastar sudd på honom.
Och såe börjar läraren skylla på mig, fast de inte va jag som kastade.
Lilian(Läraren): Dung och Tra sluta kasta sudd!
Jag: vaa?? jag har inte kastat!!!!
Åsa(andra läraren): Får jag se på suddet dåe.
Typisk, jag drog fram suddet, som jag hade ploppat sönder.
Läraren tittade på mig, liksom vrf e din sudd så här om du inte har kastat??
Men, ohhhh... värsta typisk, sedan fick jag även säga förlåt, FAST DE INTE VA JAG! <.<
Jag drog bara ut sudd bitarna och la det i Tra's bord, fast de va ju Tra som kastade. T_T
Jävla bajs fick skulden för det!!!


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback