The Television is Dead, Damn!

Jo, idag har det naturligtvis regnat, sedan åskade det sönder hela mig, nee men jag är väldigt rädd för åskan =3
Har alltid varit det och kommer alltid att va det ;]
Men nu efter den tjocka feta förfärliga åskan funkar inte tv.
Tur nog så funkar fortfarande min internet/dator.





Måste verkligen hålla med mig om att jag är riktigt seg på att ladda upp bilder på mig själv, det är för att jag är ganska lat för det, plus så jaaa, vet inte riktigt, men en Skolavslutnings bild här då...
Just det jahh har hört massa tjat om Eclipse(stav fel?) filmen, har själv läst boken så är inte riktigt intresserad i filmen direkt.
Men skulle juh självklart vara kul att få se den, när man ändå vet vad som kommer hända :)
Det är alltid bara så synd att dem jämnt jämnt ska klippas bort typ 100sidor i en bok, och typ sen tar med det dåliga (I vissa filmer)
Men självklart skulle ingen heller orka göra en film typ 5-10 timmar lång hehe.



Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback