Skolavslutning och MAT(L)

Jag började dagen med att vakna kl 04.30, fixade mig snabbt och drog.
Alla samlades typ i stora torget för att gå upp dit tillsammans, sedan var det typ stependium utdelning, trodde aldrig någon i min klass skulle få nåt, men de va 3 st som fick ändå. :D
Ellen, Matee och Tra fick varsin stipendium med 600kr som dem kunde handla för, fy va shyst(stav fel?)
Önska jag ocksåe kunde få, jahh okej alla vill, men liksom kmr ändå inte få eftersom jag e så efterbliven och failar på allt =/

Men iaf sedan stack jag till IESS med högklackar dog typ nästan, så tog av mig skorna och gick barfota till IESS.
Dåe jag hade kommit dit var jag sa bajs hungrig när de typ hållde på att få sina diplomer, så stack och satte mig i en bänk.
Jag trodde först att jag typ inte skulle kunna göra nåt eftersom jag var så vrål hungrig att jag knappt kunde gå.
Men ställde mig upp till sist, Shit vilken lång text jag rabblar upp! :)

Men vi stack till TEXAS pizza och käkade, hade så ont i magen att jag käkade mig mätt, så fick ont i magen därefter igen :) (dumt av mej)









Efter maten elr så började jag typ rapa, min kompis tyckte det lät högt, och hon ba liksom jag hör dig ända 10meter ifrån mig.

Kommentarer
Postat av: SuePhaan♥/Suz

Hejj söööt ,

grattis du kom med i tävlingen



gör hjärna ett inlägg och skriv att du är med i tävlingen så att folk vet [ glöm inte skriva in min bloggadress så dem kan rösta]



ha d bra ;D // sue

2010-06-12 @ 06:34:08
URL: http://emgaisue.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback