Just 3 days left...

Idag slutatde vi vid lunch, skit tidigt fick så tråkigt att jag stack till Engelska skolan senare, när jag kom skulle de börja köra dragkamp.
Fattade inget, tyckte de va pinsamt eftersom jag själv inte gick där och kom bara som en stor idiiot, men jahh ville faktist träffa mina vänner. :D
Fick höra av några killar av att jag liknar min kompis Hoa, men själv så vet alla att jag inte gör det!!!
Plus så har jag fått värsta fina namnet ''Målar kompis'' Hehe :)

Jahh nu är det bara 3 dagar kvar tills skolavslutning och för er andra kanske 2 dagar. :D




Vet inte varför men jag e jätte sugen på stekta nudlar nu, tror jag ska gå och fixa.
Men iaf imrn blir det Södraberget, vi ska säkert upp dit och sitta och frysa som små bajskorvar, men nee skojar de va taskigt, men vi ska säkert leka nåt kul! Yay!

Ni får njuta av min vackra bild som jag har gjort om,  ni har säkert hört den där repliken som står på bilden förut. :D

Kommentarer
Postat av: SuePhaan♥/Suz

hejjjsan , jag har en bloggtävling



ta gärna en titt och anmäl dig senast 11juni ;D



ha det så bra sööötiis ;D <3



BYyee

2010-06-08 @ 15:53:17
URL: http://emgaisue.blogg.se/
Postat av: SuePhaan♥/Suz

tack för att du anmälde dig söötnoos <3 ;**

2010-06-08 @ 20:52:49
URL: http://emgaisue.blogg.se/
Postat av: SuePhaan♥/Suz

tack för att du anmälde dig söötnoos <3 ;**

2010-06-08 @ 20:52:49
URL: http://emgaisue.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback