7 Dagar kvar...

Jahaaa, nu är det bara 1 vecka kvar, och äntligen fredag! :D
Idah har det bara varit skola som vanligt, sedan birsta hehe! ;]
Men tror att jag kanske kmr att ta hål i öronen denna helg, shit känner mig värsta rädd + nervös.
Eftersom min kompis har aldrig gjort det förr och det är första gången, är rädd att hon kmr sticka sönder mitt öra, eller så kmr hon säkert sticka fel.
Får lita på henne och hoppas på att hon inte skrattar sönder sig när hon tar hål i mina öron =o



Där smilisen är, där ska jag ta hål ska ha ett ovanför mitt andra (a)
Många säger att det inte känns alls, men vissa säger att det gör en aning ont, hoppas på att de inte känns nåt =3

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback