1 day left....

Bara 1 dag kvar tills skolavslutning, fast de flesta kanske redan har haft före.
Men imrn måste jah kliva upp tidigt ska dra redan kl 06.00 till någon och sedan drar vi ner till stan typ 07.15 ;]

Höhö, det känns ändå lite tråkigt att det är sommarlov tkr jah man får inte träffa kompisarna och så, men iaf känns skönt utan läxor och allt.
Vet inte vah jag ska göra på sommarlovet, jevla bajs.



Har fått 2 bajs finnar till, eller jah har inte kunnat hålla mig så jag klämde lite ni vet hehe *(a)*
Och så trevligt att man ska ha 2 finnar på skolavslutningen öhhhh.
Men ska dra och piffa till mina finnar så de blir lite fräschare tills imrn.

:D
LaLa~

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback