♥ - Midsommar-Afton!!

Vill bara slänga in ett kort inlägg, jo
Glad Midsommar alla läsare (Tydligen om jag har några?)
Haha! ;]



Har gått runt med klackeskor hela dan idag så har bajs ont i fötterna.
Jo vet ni vad?
Från och med idag ska jag inte ha på mig nån Foundation elr eyeliner...
Andledningar.
1: Min hy blir konstig.
2: Foundationen gör så att mina pormaskar syns fett mkt.
Alltså min hy ser typ ut som om jag har små blåmärken under foundationen....
3: Jag ser typisk dåligt ibland när eyelinern kommer in i ögat, eller ögonfransarna med mascaran petar mig i ögat.
4: Plus att jag inte kan gnugga mig i ögona! ;]




Ha en skön Midsommar! ♥




Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback