I never thought it would go so far...

Är nu äntligen hemma från Gatufesten, hade typ slösat bort nånting 250kr bara för att få en Hello Kitty gossedjur.
Vann tillslut en, blev skit glad när jag vann den...Trodde först aldrig att jag skulle vinna den, men det blev liksom en 10kr över så vad skulle det skada om jag testade...?
Blev så glad att jag hade lust och hoppa ner i sjön.
Men iaf lite små deppig ;[

10kr för Hello-Kittyn och typ 30kr för påsen och blomman.



Sometimes I wish you could tell me that I'm the only one in your heart, but I know you would never do it.
So I just have to forget it...
Sometimes I wish you were able to eastern me when I'm sad, but you don't even care.
You just walk away like you just stolen a child's candy.... (U)



Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback