|| - Fish is delicious... (not)


Jeppi!

Har varit och fiskat idag med, fick inga fiskar igår men idag fick jag 6 stycken abborrar.
En av dem var iaf större än dem andra hehe.
Har hört att det kankse kmr regna på lördag vette, men om deh regnar blire ingen fcking Furuvik (Gävle), asså jag fattar inte när jag får höra att det kmr bli gävle sen fattar jag inte heller när dem säger det ska inte bli nåt.
Liksom vaa??!!?!?! Kommer det bli nån Gävle eller vad? o.o

Hoppas iallafall jätte mkt på att deh kmr bli gävle... ( Dör av tråkighet hemma...)



Äntligen kan jag lägga upp denna bild, tog typ hundra år att ladda upp den, just because my battery was dead...
Haha, bilden va typ för 1månad sen but btw. ;]


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback