|| - Birsta City, where did you go...?

Hellow!
Idah var jag på Birsta City, och gjorde typ inge spc, gick runt, sedan runt igen sedan runt, och så gick vi in i Kronan [Apotek] eller va det heter, sedan gick vi utan igen, därefter det väntade jag och min kompis på bussen.
Drog hem och käka, och nu har jah inget och berätta om mer! ;]
Vill så gärna åka och bada, så bajs sugen, är så sugen att jag skulle kunna springa ut med bikini då det regnar...
Men vet inte om deh är nån som vill åka bada, fy bajs... :3
The most tråkiga inlägget ever...
Iaf fick höra lite om Gävle, vet inte om det kmr bli nån Gävle i Veckan eftersom det kanske kmr regna på Lördag...
Såe tror det kmr bli Gävle nån annan gång i veckan, meddelar det senare! ;]



Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback