Tra Thinks im PREGNANT!

Hejsän!

Har nog inte bloggat på jätte länge, det är för att jag direkt inte har tid you know ;)
Skolarbete och allt. Japp!

Jo det va på Tisdags igår som jag och Tra slutade kl 14.25 vi gick från katrinelund skolan ner till stan, och så va vi båda enormt hungriga eftersom vi knappt åt nåt på lunchen den dagen.
Så vi gick ner, men efter det så började jag vilja kräkas och så för liksom har ingen anning om vrf, men liksom bara ville kräkas för mådde dålig eller blev yr liksom.
Men jag hade ju inte ätit nåt så jag spydde inget.
Tra: Dung är du GRAVID???
Dung: neeeej?? är du dum?
Tra: jaaa för fan du har inte haft mens på typ 5 månader och så börjar du spy nu o.O
Dung: neeeeej? är du dum inte är jag gravid!



Tra: vi går till Kulturmagasinet
Dung: neeeeej! vi går och käkar McDonalds, JAG BJUDER!!!!
Tra: men kom vi går in där snabbt!
Dung: men jag är skit hungrig dör snart!
Tra: okeeej dåe vi går till Mcdonalds då.
Vi började gå dit och käka aaa fett gott BIGMAC, POMMES OCH COCA COLA! ;)
Efter det vände vi oss till kulturmagasinen, satt där och spelade spel och såe.
Efter det skulle tra ta bussen hem skulle följa med henne ut från kulturmagasinen.
Men dåe liksom började jag må dåligt och började spy mitt framför kulturmagasin dörren 3 gånger oxå T_T så jävla typisk mig.
Så jävla onödig att jag käka mig mätt, när jag ändåe skulle sp ut det! <.<
Blev sjuk efter det! så jaaa!


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback