I GOT IT FROM MY HUNNY! ;]

Njaaa va ska jag berätta nu?
Joo jag vet att det finns en viss person som inte direkt orkar läsa det här för hon vill bara se på bilderna man jaa, ska självklart låta henne se på bilderna det är ju liksom inte FÖRBJUDET ;D

Jaa men vet liksom inte vad jag ska berätta o.O
Men här är det några bilder :D:D:D



Vad ska jag berätta om denna bild joo fick den av älskling blev skit kär i den när jag fick den ;] Älskar bajs flaskan.
Precis nu undrar ni vrf jag just fick en flaska av honom joo, det va faktist min b-day men han blev sen med hans present,tror det är för han sitter och viker stjärnor till flaskan :D



Fick ett halsband och ett par örhängen, (bilden är suddig i know it's bcuz my mobile, it sucks ;S)
Föresten orkade inte ta kort på Örhängerna, för det blev så suddigt ;]



Ahhh blir så kär i FLASKAN!!!<3 Puss på den!



Så det va bilderna, joo ni som ser jätte dåligt, så står det (:From SENG+ DUNG  oxå To) men jaa det va allt?
Ville ju egentligen bara visa upp sakerna ;]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst hade du ajg roligt nere på navet :P

2010-01-29 @ 16:03:45
URL: http://priyan.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback