This Video beats EVERYTHING! :D

Ahhhh denna låt fick mig och tänka på att man kan få vilken kille man vill?
Om man bara försöker och inte ger upp som hon är, eller man ska kankse vara lite envis ocksåe :D:D:D hahaha!



Denna video är typ bara halva, men om ni vill se hela finns sidan här hihi! :D
http://www.youtube.com/watch?v=8ZSImx5u88Q&feature=related

Om ni vill ha nån kille!
Testa som henne vet jag, tror det funkar kanske, annars är det du som får stryk hahaha :D:D



Ohhhh älskar henne hår färg den är så fin, eller jag ska kanske säga så hära jag älskar både avril lavigne's och den andra tjejens hår! :D


Okeeey, jag svär det hära är min sista onödiga inlägg, tror jag (a)
Okeeey det va irriterande, men skit samma :D


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback