SNOWBOARD I LÖRDAGS!

Yeupp dåe var de det, har tråkigt som vanlig eller? jaa? typ?
men va i allafall och åkte snowboard i lördags med några, va ganska kul, och efter när jag kommit hem så har jag haft skit ont i arslet och bena och rumpan och magen och? behöver jag berätta exakt vart jag har ont mer? =o
Men jag har ju en egen snowboard så det va bara hoa som behövde hyra och såe.
Det som var svårt med snowboard var när jag och hoa skulle upp i lyften, det gick fan bra, men sedan sa hoa såhära!
Hoa: Dung ramla inte!!! stå still
Dung: jaaa jag ska stå still!
Hoa: haha titta vi klara oss första gången vi åker lyft utan någon XD!
Dung: aaaaaa
Dung: yes vi är BÄST!!
Hoa: yepp! (vi gör gimme five) sen POOOFF!!!
(hoa börjar typ tappa balansen såe vi ramla av lyften mitt när vi var nära på att kliva av.)
Sedan var det att börja åka! ;] lalalla!
haha gick inte bra för mig och hoa första gången, men fick hjälp av Battawee Zengharpan såe gick skit bra!
Men för hoa gick det buuu, hoa kunde åka bra men, tror hon hade svårt med att bromsa!
Hon ramla av lyften typ igen när hon åkte med benk 3 gånger tror jag ;] hahaha!

Här är en video som våran kompis filmade, vet att den inte är bra, och det va typ första gången så gnäll inte på mej att jag är dålig hallå ;] hahahah!!!



and a picture of moooiiii!!!
Here yaa gooo!!!



Såeee bilden från igår jaaappp!!!


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback