MY Day with Steihoa, Pattis and Tra! :D

Jaaa, heeej!^^
Har typ spenderat halva min dag med Hoa, Pattis och Tra!
Vi har typ inte gjort nåt speciellt bara varit hos mig och typ kollat på film och käkat. :D
Men medans när jag och Tra va borta så passade Hoa och Pattis på att ta kort! :D:D hihi.
Här har ni några bilder på dem! :D



Pattis :D:D:D Hon ser lite uttråkad ut, men tror inte hon är det direkt eller jo kanske :D



UTTRÅKAD KOMPIS JAG HAR :D Men snygg är hon eller hur? ahah :D



Hoa på bilden :D snygg är hon eller hur? men jaja hon fotade sig med Pattis Nikon blabala vet ej vad! :D



Hoa värkar fixerad i mina rosa prylar :D:D haha skojar :D

Okeeey, Här kommer det flere bilder på oss 4 :D



Hoas svarta skalle, eller kankse inte direkt svarta skalle men enligt Hoa så är den svartskalle :D



Tra's svartskalle hahaha :D



Pattis och hennes mössa :D



Tra och Pattis vill inte att jag skulle ta kort på dem! WeeooW :D



Steihoa's ASS! :D



Tra och Pattis älskar min säng jag vet :D



She love's da kamera :D



Jag och Hoa :D



Ooooo, vad gör dem?
Jo dem kollar på min skolkatalog :D



Jag är för kort för att kunna nå! :D

Men Hoa hjälper mig haha!



Hahaha, Tra tycker att nudlarna stinker (NOT)



När vi käkar nudlar, :D



Till och med Hoa älskar Staka nudlar :D



Okeeey, tror det här blir sista bilden, tror inte jag orkar lägga in några fler bilder.
Plus att ingen av dem som läser min blogg, orkar och kolla på fler bilder säkert :D

Men iallafall har haft en trevlig dag, hoppas ni hade det(not) :D hihi skojar^^




Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback