Min Hemska vecka eller vad ska jag säga? =3

Joo heeej som vanlig eller hur läsarE?
Häromdan så typ, har jag inte gjort nåt speciellt.
Bara det att när jag och tra gick till toaletten, och tra skulle fälla ner toalett locket!
TAPPADE HON MINA NYCKLAR I TOALETTEN!!!!!
Jag började böla som en liten unge för att mina nycklar hade liksom åkt ner i toaletten!
Tra: lung lung, jag ska ta upp den åt dig!
Dung: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Tra: jag tar upp den nu!!!
Dung: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Jag hållde liksom på att böla för hon tappade mina nycklar där!(Typ BÖLADE SOM EN GRIS!) haha!!!
Sedan häromdagen va jag på birsta med TOA!!
Yesss my toalett PRECIS eller kankse inte min! men jaa, jag skulle säga så hära!
Hoa gjorde typ nåt dumt eller så sa hon något dumt dåe liksom blev det så hära.
Dung: Asså Fan vad du är snygggg hoa!!!!!
Men det blev fel, för jag såg nåt snyggt! då råkade jag säga snygg till henne itsället för dum!
Men tänkte egentligen säga ( fan vad du är dum hoa!!)
Och såe har jag, hoa tra varit i ica och handlat, och såe var det en tant som stog framför mig som liksom råkade trampa på min fot sedan vände hon sig om.
Tanten: OJJ FÖRLÅT!!
Jag tittar som en en idiiot, hehe
Dung: vaaA?? ojjjj förlåt?(tänker efter, varför säger jag förlåt?)
(jag har ju inte gjort nåt? vad ska jag säga? förlåt eller vaa??)
Dung: ojjj det gör inget!
Tanten: men det va jag som trampa på dig.
Loool okeeey har typ haft hemska dagar. ;]



En låt som väcker gamla minnen!<3 :*

Kommentarer
Postat av: Linneapm

Paramore är awesome :) Du har fin blogg du :) Du är riktigt söt :D

2010-02-11 @ 20:54:52
URL: http://linneahw.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback