Herregud han är så SSÖÖÖTTT!!!! *-*

Jag vet inte vad det är med mig, men jag tkr han är så söt..... :S
Hehehe mitt hjärta dunkar så snabbt när jag ser han hehee!.
Men han har tjej hehe, lyckos hennes som har honom =/



Älskar han  så mkt när han fånar sig omg!!! <3



Omg tkr han är sötare än G-Dragon nu!!!!
Asså när jag ser han påminner han mig om jacob black i TWILIGHT! o.O
Han liknar faktist enligt mig! o.O
Titta själva, jag som tyckte Edward var snyggare än honom, men nu tkr jag precis TVÄRTOM!!!!


Söt eller hur???!!!



Ohhh jag dörrrr!!!!



Han i twiligt!!!! :D:D:D:D




Så söt elle hur?? :D:D:D


Kommentarer
Postat av: pdelacruz

varför lägger du in bilder på mim pojkvän? vaah!

han är min! haha min hottie! <3 grrhh så snygg.. hahaha

2010-02-19 @ 17:57:11
URL: http://pdelacruz.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback