Guud vad jag är lat!

Jag är verkligen lat, just nu jag ska egentligen fixa min Svenska och Matte men im to lazy for it... hehehe
men iallafall vi hade franska prov idag och jag pluggade igår kväll, men liksom inte 100% pluggade jag.
Det var med så att medans jag pluggade så satt jag vid msn och allt så jag pluggade bara typ 80%.
Sedan när vi hade prov såe glömde jag bort vissa saker...
Så precis när min Franska lärare(Annika) gick ut såe började vi fuska och allt! :D sooo yes, hoppas hon inte märker nåt hehe ;]



FAN JAG SVÄR HANS RÖST LÅTER SOM G-DRAGON'S RÖST!
FYFAN VAD JAG BLIR KÄR!
DREGGLAR SÖNDER! HAHAHA!
MEN IALLAFALL HAN SJUNGER G-DRAGON'S LÅT PÅ ENGELSK VERSION.
JAG ERKÄNNER ATT HAN SJUNGER FEEEETTTTT BRRRAAAAA!
FAN VAD JAG ÄLSKAR RÖSTEN! ;] GGG-DDRRRAAAGGGOOOONNNN JAG ÄLSKAR DIG :/ <3


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback