Försöker du vara TUFFF??? vaaa???

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh heeej! igen! hihi^^
Min prao vecka har varit rolig, men det som har varit mest jobbigast var att jag inte fått någon sovmorgon T_T sovit skit sent på vardagarna, så just nu är jag skit trött.
Men i allafall nu kommer vi till matsalen i högomskolan :D
Joo va och åt i matsalen där och såe hade jag liksom ätit klart, och dåe liksom satt jag och stirrade på barna som gick och hämtade mat.
Och såe var det en liten svensk pojke som stog och glodde på mig bakifrån och så sa han så hära.
Pojken: tror du att du är tuff va?
Jag: vaaa?? (fan vaddå är jag tuff?, vad har jag gjort?)
Pojken: men du är inte tuff!!!
Jag: vaavavvavava?? (vafan har jag gjort liksom?)

Fick massor av frågetecken i huvudet efter det, fattade inte vad jag hade gjort äns, men ändå tyckte han va otrevlig, ingen respekt! :D huuuu... ;[


Länge sedan jag lyssnade på denna låt<3
Jag och min första bästis(Vikkan) brukade lyssna på den! :D saknar faktist!
Haaha tkr hennes rump dans är snygg! :* pöss på den hihi! :D:D:D

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback