BITCH SLAP! ;]

ChaCha! ;]

Har typ tittat på Bitch slap för typ 1vecka sedan och jag tkr filmen är skit bra om jag får säga det, men den är kanske lite porrig? Eller typ, som Amerikan pie yaa know ;] hihihi
Så jag rekomenderar barn från 15 ;] haha

Detta är filmen ;]



REKOMENDERAR FRÅN 15 TACK TACK!
Filmen handlar om 3 Tejer som är fixerade i vapen och pengar och såe vidare ;]



BRA FILM ALF, men ni som är för små kolla inte snälla ;]
(VARNING FÖR SmÅ BARN)
(VARNING FÖR SmÅ BARN)
(VARNING FÖR SmÅ BARN)
(VARNING FÖR SmÅ BARN)
(VARNING FÖR SmÅ BARN)
(VARNING FÖR SmÅ BARN)
(VARNING FÖR SmÅ BARN)
(VARNING FÖR SmÅ BARN)
(VARNING FÖR SmÅ BARN)



Aaaa, men nu ska jag ta och kolla på I Hate Valentine's Day!
För det är ändå snart alla hjärtans dag såe passar PERFEKT!


Kommentarer
Postat av: jennydo

det menar du inte hahahahha

2010-02-11 @ 15:29:26

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback