BigBang - Lollipop 2<3

Guuuuddd asså jag vet inte vad jag ska säga om låten, men jag bara älskar den!
Gillar den lite mer än vad den första lollipop låten! ;)



Jag älskar mest när G-Dragon rappar typ på 2:28 Ahhh guudd svär dörrr!! det är så HHOOOTTTT!!! :D
Blir helt varm och såe, K** :D:D:D hahaha! skojar! :D

Älskar denna vers, när G-D rappar! :D:D:D
LÄS LÄS! 2:28 min
[GD] Now here she comes she wants some of my lollipop
She touchin on ma body makes me wanna rock
Now here I come I give it to her straight up and down
Now here I come, here I come, come come come come


OHHH MMYYY GOSSSHHH asså man blir så omg, vet inte hur jag ska berätta hihi :D:D:D
Men iallafall ha en bra dag eller fredagskväll :D:D:D!

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback