2009, Sommaren Tsm med Jenny DO! ;]

Bulledrulle!Cha!
Har kollat igenom mina bilder i kameran och jag hittade massa bilder på oss när vi va och åkte till va heter det nu igen? men iaf det ligger i Gävle.

Kan säga att det var riktigt kul där, jag och jenny har ju sovit i en liten säng nära taket så, det var iallafall tur att jag eller jenny inte har sparkat ner varandra! ;] hahaha



Hhaha titta Apan så snygg den är eller hur? Jag älskar apor mjaauuu!! ;] haha



Min bajsiga tjocka lilla syster ;)



hahah titta jenny så snygg hon är!
Apan är kanske föresten snyggare! ;]



Denna hund är så SÖT ahaha!! rynkig ;]



En Cp-Bild på mig och min Vackra familj som inte vill titta in i kameran typ! ;]



Grisen är riktigt snygg eller hur?
Eftersom alla 95 är grisar så uppskatta det! ;]



En hund herrugud! Benny!!!!! hehe alltså hunden heter benny ;]
Ni som e 94 e hund tihihi!



Sara och Benny!



Och en bild på oss i GrönaLUND! :D:D:D:D:D
Titta hur jenny värkar intresserad i HIMLEN haha

Tror jag itne orkar skriva nå mer ska draa nu, peeeps baiii!!!


Kommentarer
Postat av: jennydo

hahahahahahahah gud som jag ser ut

2010-02-11 @ 15:26:23

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback