Upptagen och lat

Har varit så lat, och upptagen dessa dagar, har iaf varit och handlat julklappar till vissa, och nu fattas det bara till 3 st till, sedan är allt klart! ;)
Iaf, har problem med vad jag ska välja till dem, eftersom jag inte vet vad de önskar dig/vill ha.
Aja, ska sitta och vika stjärnor medans eftersom jag inte har något för mig.
Imrn börjar jag 10.oo, och kommer sluta 16.oo eftersom vi i min skola har Talang Show, och den börjar inte förrän 14.oo.
En lång skoldag, men ändå inte, jag förväntar mig att se mina kompisar spela ;D
Just det jah, jag har haft muntligt redovisning på So, Engelska, Franska och Svenska.
I onsdags redovisade jag muntligt i So och Engelska, men dåe jag redovisade i so, såe är jag missnöjd, eftersom det gick så dåligt, men engelskan tkr jag har gått bra.
Dåe jag skulle redovisa muntligt på Svenskan med Tra och Kenny, va jag inte direkt redo på en del av det muntliga.
Vi alla skulle säga varsin bit, och jag hade tjatat om att jag ville ha kart biten (alltså stå och visa där och där i kartan/bilden)
Men dåe Tra hade läst klart sin del, började hon tittade på mig och ba: hzzmmm hzzmm..
Dåe märkte jag att det va min tur, hade knappast tränat nåt på den delen, såe blev helt paff, fick komma på lite fram och tbk och sa typ allt jag visste! xD

This is what we wore talking about!
SLAVHANDEL I VIETNAM (Kvinnor luras och säljs till Kina)

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback