Our Talang..

Detta är våran Talang affisch som hängdes upp över hela skolan, inte för att skryta, men jag blev verkligen glad över att se den hänga över hela skolan.
Innan jag klev in i skolan hade min kompis smsat mig och sagt att hon såg våran affisch hängas upp.
Blev glad över att på morgonen när jag steg in i skolan såg jag en i biblioteks fönstret, och som jag trodde såe tänkte jag aldrig att den skulle hängas upp över hela stället, utan att den skulle hängas i ett ställe, där den skulle hängas.
Men då jag gick förbi en korridor dörr med min kompis, såg jag en till, först trodde jag verkligen att jag hade blivit blind och sett fel.
Min kompis hade redan sett den affischen, men inte den nere vid biblioteket, därför blev jag helt yr, när jag såg två av mina affischer hängas i två olika ställen.
Jag: Den där liknar vår affisch!?!?
Min kompis: Men dum? Det är vår affisch.
Jag: O_O Men jag såg en nyss där nere.
Min kompis: Vaa?!?!
Såe båda hade sett båda affischerna men bara i olika ställen ;]
Denna affisch såg jag på morgonen..
Och denna affisch såg min kompis på morgonen..
Iaf affischen hängde lite random överallt, såe man såg den nästan vart man än gick.
Såg den vid 2-3 dörrar och andra ställen..

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback