Min kyrkundervisning has just..

Igår när jag åkte till kyrkan kl 18.00 så snackade vi osv, såe har vi bestämt att jag ska börja på kyrk undervisning igen, har inte gått dit på 1år nu ;D
Iaf, min kyrk undervisning kommer vara varannan vecka, va där idag kl 09.45, förstod mig inte på hur trött jag va på morgonen.
Efter kyrkan for vi till Ica Maxi för att köpa mat, och lämna igen några lampor som inte passade.
Därefter har jag inte haft för mig något, än att jag gick och la mig.

Har väl inte så mkt att visa, såe tänkte kanske kan visa 3-4 bilder på mitt rum..
Denna bild va för 1 vecka sedan.
1 vecka efter..
Inte så mkt har förändrats på 1 vecka utom att jag har städat min klädhög ;D


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback