Lucia! ;D

Idag vare som sagt Lucia, vaknade typ vid 7 tiden och drog på mig kläder snabbt som attan, för att springa med kameran efter min mamma och lilla syster till dagiset.
Guuuh, jag som trodde man brukade ha Lucia inomhus, men såe hade min lilla syster Lucia utom hus, iaf kanske för att det va så många såe alla skulle inte få plats inne.
Sedan smsade jag Tra, och frågade när vi började, och hon svarade 8, men vi började egentligen 9!
Min oc Tra's affisch som vi gjorde i Bild lektionen, blev typ upphängt över skolan, värsta glad, över att jag ser min affisch vart jag än går..<.<
När vi skulle börja samlas va det en av våra fröknar som hade åttorna och sedan sade hon..
Annika Berg (Våran fröken): 8C här inne!!
Tra: Dung, kom kom, skynda dig!
Jag: ???? WTF när gick vi i 8:an?
Sara: o.O?
Tra: Men kom skynda dig!
Jag: är du dum? Vi går inte i 8:an..
Tra: ... jahha...
Värsta dum hon va, hon lyssnade inte på vad vår lärare sa utan hon tittade på henne och ville följa med in xD
Detta hände när vi skulle äta..
Det va grisgryns gröt, såe jag ville inte ha nåt, utom en limpa och ett glas mjök..
Jag hade tagit en limpa och skulle sedan hämta smör, men det va slut, såe fick stå och vänta tills mattanterna hade tagit fram mer smör..
''Stog och väntade''
Tra kommer fram och tittar på mig..
'' Står fortfarande och väntar ''
Hon tittar på mig..
'' Står stilla, märker att hon glor på mig ''
Tittar på henne.. (efter typ 2-3min)
Medans jag stod och drömde hade mattanten redan hunnit ta fram smöret för 5minuter sedan, och jag hade stått där som en idiiot och väntat på smör..
Och Tra som trodde jag hade blivit knäpp! xD


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback