Inge bra humor...

I fredags: har inte gjort något spc i fredags bara haft skola, och matte prov, matte provet gick åt helvetet.
Men hur som helst efter Hemkundskapen, satt jag och Tra ifrån varandra 5cm.
Plötsligt fick jag ett sms, gissa från vem?
Jo, från Tra, lite onödigt att sms när man bara sitter 5cm bort från varandra.
Tras sms: dumma dung
Jag: gå ät bajs
Jag: an cut
Jag: vi börjar snart
Jag: lit
Jag: I will bitch slap ju haha
Tra: den som får den här sms är så jävla dum
Jag: now or about 1min i will hit you
Jag: den som läser är cee-pee
Jag: vill fan inte leka med dig stick! (5cm ifrån bara)
Jag: ät bajs tra haha
Jag: ooooo my nu, troi oi em chet roi..
(slår till tra!)
''Hon slår tbk'' ;(
Tra: Fuck you dung du bombar mig
Ja, sedan har vi väl hållit på så lite fram och tillbaka och snackat onödiga saker ;D
Sedan har jag väl snackat om snowboard i klassrummet och skitit i att jobba No (inte bra)

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback