Everything spin right round

Idag skulle vi egentligen åka snowboard, men vi va bara 2, eftersom de andra inte kunde/ville inte.
Men som sagt jag och Hoa, fick skjuts upp till Södraberget, men vi hittade inte vägen till Södrabergets backen, såe vi hade åkt upp och ner från berget, och frågat.
Till slut hittade vi det, och jag blev super duper glad!
Sedan blev jag super duper sur!
Eftersom de inte hyrde ut snowboard eller slalom..<.<
Jag som trodde att de hyrde ut, så onödigt att åka upp dit, sedan tänkte vi åka till sidsjö och checka om de hyrde ut snowboardsar, men vi åkte hem och käkade som 2 feta grisar, med 2 korvar!
Iaf, vet inte vrf, känns som jag har humörsvängningar, är typ värsta glad först, sedan blir jag som värsta monstret som skäller på andra, som om jag ville döda dem.. <.<
Har inga bilder från dagen ;(
Jag som hade väntade i dagar, timmar, minuter och sekunder och såe kunde jag inte åka.
Värst vad besviken jag är xD
Men hur som helst det ska verkligen bli snowboard till varje pris nästa vecka!

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback