Beroende eller inte?

Känner mig helt slut, under julen och dagarna därpå har jag bara varit hemma och spelat spel och ätit som en gris.
Men idag drog jag på mellandags rea, och det va sjukt mkt folk, mest i elgiganten och media markt osv, el affärer ;D
Köpte hem en 21 tums plasma/data skärm WTF vette, men det blev min nya data skärm, och det jag har att kommentera om denna skärm är att mina bilder och allt ser bredare ut och kortare och fetare, ingen kul alls.
Ser ut som allt har blivit kort och tjockt. =(
Har bestämt att jag ska på tågstation/stan och sedan birsta med Hoa imrn ;D
Nu undrar ni vrf går vi till tågstationen?
Jo, såhära är det, nej tänk inte att vi ska hämta nån, för det ska vi inte, vi ska kolla tågbiljetter eftersom vi har bestämt oss att åka ;D
Vart får ni veta sedan (om det blir nåt av det)
Iaf har köpt 2 st linnen i cubus eftersom det va rea *-* mwaaa..
Ska visa upp dem imrn dåe jag tar kort.
Jag och Hoa är helt beroende i dessa klockor!
Hoa har tänkt köpa en mörk blå, och jag, ne jag vet inte riktigt, har redan 3 st klockor hemma.
Men jag kan verkligen inte motstå av att köpa denna klocka *-*
Ne, om jag köper denna klocka såe ska det bli antingen en lila eller rosa (peach eller purple) ;D
Hehe, dessa 4 Digital Silikon klockor ska kanske jag och Hoa beställa hem med! ;D
Om vi nu beställer hem, har redan en blå, men blir juh ändå kul att ha andra färger.
Och plus såe hittar man inte dem ute i affärerna längre. ;D
Helt beroende av klockor =(

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback