typ karate kid? oh yes! =D

Har typ nyss kollat klar The Karate Kid, tyckte filmen va bra ;]
När jag hållde på och kolla på karate kid såe kom min lilla syster med sin vatten målar färg som var blöt och typ ville ha papper, sedan droppade det typ 3-5 droppar extra bruna droppar i min säng. ;[
Nu ser det verkligen ut som om jag bajsat i sängen T_T
Men iaf, har varit så godis sugen så såg att min lill syrra hade sånna hära Haribo teddy bears eller hur jag ska säga.
Fick typ inte ta godisen från henne, såe när hon typ gick nån annanstans, snodde jag några godisar (a)
Ni vet sånna haribo godisar ;]
Ohhh jag vill ha sånna hära nallar, sjukt söta är dem o.o
Bara oh i want, hehe who doesn't? ;)
Hehe bilden är tagen från min kompis blogg (Pattis)



Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback