Selånger >.<

Har troligtvis inte bloggat efter jag hade varit på stan med Hoa och Pattis, det va eftersom jag blev typ sjuk efter det när jag kom hem, såe har dock orkat blogga eller nåt...
Är väldigt snorig, att nästan varje gång jag böjer mig ner åker snoret ut hehe :D
Men liksom fick en vanlig förkylning med halsbränna och snorig näsa... <.<
Jag har inga bilder när jag, hoa och pattis va på stan, men ni kan juh checka in pattis blogg såe får ni 2 bilder på när vi va på stan KLICKA!
Jo, just det jag, glömde GRRRATTTTTAAA min kompis som fyllde år förr igår (19/08), men iaf ett stort Grattis!! :D
Hoppas du fick en bra födelsedag!
Imrn blire det kanske Selånger med några >.<
Hoppas det inte är kallt >.<
Aja ska sova nu Godnatt läsare (om jag har några) ;D


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback