Hemma från Selånger...

Hellow!
Har typ kommit hem nu från selångern, fast det va typ för 2 timmar sen :D
Iaf, det va bara jag och Hoa som gick såe vi gjorde inte mkt <.<
Typ ungefär vid 16 tiden kom hoa till mig, och såe spelade vi lite hehe
Därefter drog vi ut och väntade på bussen, fast dåe va klockan typ 5 så vi fick vänta 1 timme innan bussen kom <.<
När vi kom till Navet blev allt typ irriterande på nåt sätt... <.<
Måste bara säga att jag blir irriterad i vissa saker, som ex att typ alla (Fjortisar som jag kallar det) går runt med samma hårstil och tröja, snälla har dem inga andra kläder.
Ungefär 9 av 10 tjejer i stan går med den hära Gina Tricot tröjan, så jävla typisk fjortisar -.-
Plus den hära hårstilen som typ nästan alla börjar ha, seriöst alla kan juh självklart gå ut med den dära ''NYA GINA TRICOT TRÖJAN'' men måste det verkligen vara typ 99 av dem.
Nu snackar jag inte om linnen, cardigans och tights, utan denna tröja
Kan verkligen hålla med om att den är snygg, ville ha den förut men inte längre eftersom alla går runt med den, och det är verkligen inte kul och gå runt tsm med dem(Fjortisarna) i samma tröja.
Föresten så menar jag ju inte alla som har denna tröja är en fjortis, men ni fattar säkert själv hur det är och se alla tjejer ha samma tröja på nåt vis <.<
Det är så synd att alla ungar går ut med samma tröja, är knappt nåt kul och se alla likadana, som om det inte är nog att det redan finns typ tusentals av fjortisarna nu, plus så stör jag mig på ungar som typ bara är 10-13 och står i Navet och röker, tror dem är nåt, jävla skit..
Och stör mig självklart på den hära wannabe stilen som jag kallar det -.-
Men typ när man sitter nånstans, sen kmr typ 5-10st fjortisar och sitter där, sen ser dem en Cola flaska och är tvungna att kasta den typ 1 meter ifrån, om dem kunde tänka lite så vore det trevligt om dem kunde sätta ner flaskan i marken -.-
Och hatar Fjortisarnas BITCHIGA ATTITYD... -.-
ASSÅ DAAAAHHH!! Bitchig o.o lool...



[Föresten ta inte illa upp, om ni känner att ni är det jag säger, men menar inte att alla som har denna hårstil eller tröja är det jag säger är, men typ en del av dem är det..]

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback