|| - Skönsmon or STHLM...?

Igår kom jag hem, men orkade tyvär inte blogga dåe för va skit hungrig och trött, såe jag sket i det.. =3
Men vi cyklade till Skönsmon, sämst visste liksom inte vart det låg så vi cyklade typ till Höglunda först, sedan smsade vi en kompis, för vi visste liksom inte vägen ;]
Sedan satt vi och små snacka lite, om förr och allt, gud garvade ihjäl mig att jag nästan grät ;D
Men sa förut att pappas kompis son skulle följa med mig och cykla, men neej han följde faktist inte med ;)



Look who's coming down... D=



Jag slog typ arslet på cykeln efter jag hade tagit denna bild, skit ont gjorde det, fick kramp =3







Egentligen hade vi tänkt cykla till Stockholm ist för Skönsmon, men när vi tänkte efter såe tyckte vi stockholm låg för långt bort hehe ;] just kidding ;)
Så vi valde att cykla till Höglunda...
Jo just det jah, har fått sova i en bajs madrass igår för mina gäster tog min säng T_T
Guud fan jag kunde inte somna, plus så vågade jag inte använda fläkten eftersom jag va så rädd att mina gäster skulle frysa ihjäl.
Haha, men svettades som en jevla gris när jag låg där nere, fyfan, nästa gång tänker jag aldrig sova sådär mer... =3

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback