*R.I.P*

Jo, det va på Söndags en i min familj dog, eller ska jag kalla det för familj?
Men iallafall han va gift med min faster.
Han dog av en moped olycka.
Tycker verkligen synd om att han dog, och synd om hans son som bor i Belgien(min kusin).
Eftersom hans son hade sparat massor av pengarna till honom bara för att hans pappa skulle kunna köpa en moped.
Han hade tänkt skicka pengarna dagen efter att hans pappa dog, men såe blev det inget av.
Han vet fortfarande inte att hans pappa har dött, eller så.
Men hans pappa dog av en mopedolycka och hans son som hade tänkt ge honom en moped. :(

Hans pappa körde på en lastbil, och ramlade av mopeden, och då var det en Honda bil som kom förbi och körde på honom, så ja ni fattar säkert hur det såg ut då.
En stor blodpöl.

Jag kände dig inte mycket, men du var enormt snäll med mig när jag va mindre.
Du hann inte säga ett ända ord innan du dog, och inte äns en farväl till någon i familjen.
Du han även inte träffa din son som hade sparat massa pengar för dig.
Men jag hoppas du får det bra i himlen..... ;'(


Kommentarer
Postat av: Steihoa VU

R.I.P

2010-04-27 @ 22:34:00

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback