Ossshhh!

Jaa, några dagarn sen jag inte bloggat.
Men sitter just nu och kollat på Disaster date på MTV, plus så tvättar jag mitt finniga ansikte.
Brukar dampa jätte mkt när jag får en finne, och just nu kan jag typ säga er att jag har haft flera tusen stycken.
Men dem är borta nu, det är bara finn märken eller va det är kvar, försöker tääcka bort det med foundation, men nee går inte så bra.

Vad gör ni går ni får en finne?
1: Klämmer på den tills den blir röd som en tomat.
2: Låter den vara så försvinner den
3. Petar på den så den spricker?

Iallafall jag står inte ut med en bajs finne i ansiktet så jag sitter och petar och klämmer, skit på mig. >.<



Och såhär ser det ut när jag sitter och petar och klämmer!
hahha!

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback